ASISTENTKA PRO ODDĚLENÍ DOKLADŮ - PRAHA (A11199) [Czech Republic]


 

Baví Vás práce v administrativě a zároveň máte rád/a pořádek v dokumentech? Hledáte práci ve stabilním a přátelském kolektivu? Pokud ano, pak hledáme Vás!
  • Kontrola výkupních složek a dokladů k vozu
  • Odpovědnost za administrativní kroky v přípravě dokumentů k převodu vozidel
  • Příprava poštovních zásilek k odeslání zákazníkovi
  • Příprava složek k archivaci
  • Spolupráce s interními odděleními
  • Zodpovědnost za datové schránky
Požadujeme:
  • Pečlivost, samostatnost, smysl pro pořádek
  • Zodpovědný přístup
  • Vhodné i pro absolventy
  • počet míst - 1
Nabízíme:
  • Práce na hlavní pracovní poměr
  • Zajímavé finanční ohodnocení
  • Firemní benefity – slevy na sport, kulturu, dovolenou, teambuildingové akce, jazykové kurzy
  • Zvýhodněné firemní tarify na telefon pro soukromé účely
  • Možnost nákupu firemních produktů se slevou (auto, pojištění a financování vozu, GPS navigace a další)


 

.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Sponsored Ads

نموذج الاتصال